Scrisoarea a III-a a lui Mircea (Geoana) catre Traian(Basescu)

La un semn deschisa-i calea si se-apropie de cort Un plesuv asa simpatic! Dupa vorba, e din port: – Tu esti Mircea? – Da, Traiane! – Am venit sa mi te-nchini! Si sa-mi dai pe la sectoare inca patru-cinci sutimi. – Orice gand ai, mai, Traiane, si oricum vei fi sosit. Cat suntem inca-n locale, eu iti zic: Bine-ai venit! Despre partea inchinarii, insa, dom’le sa ma scuzi. Ca-i Nastase dupa usa. Tot mai plange. Nu-l auzi? O, tu nici visezi, straine, cati in cale ni s-au pus, Toata floarea ce vestita a intregului Apus. Tot ce sta in umbra crucii, imparati si regi se-aduna Sa dea piept cu noi. Ce nu stii? Parc-ai fi picat din luna! S-ambracat in zale lucii cavalerii Bush si Blair,Papa, cu-a lui trei coroane, plus amicul lui din cer Fulgerele adunat-au contra lui Nastase care In turbarea-i furtunoasa cumpara pamant si sare. N-am avut decat cu ochiul sau cu mana semn a face Ca baronii si sarira cu lovele in coace. Pentru-a noastra biruinta cumpararam rauri, lacuri, Fotbalisti, pamant, mass-medii, gazetari, artisti, conacuri. La partid doar ai vazut-ai ce parale s-au mai strans. Stii cat m-a costat out-door-ul? Ti-as fi spus, dar ai fi plans! Cand vazu ca pe la Cornu nici gainile vor iarba Cu o ura ne-mpacata si-a soptit Nastase-n barba: “Am jurat, pana la toamna cumpar tara, fara pas, Iar de rest, chiar de la Roma, iau pentru gaini ovas!” Si de crunta-i vitejie tu te aperi c-un ardei? Ce faci daca scoate pusca si te-mpusca-n c..! Chiar vrei?
Ti-as mai spune eu mai multe, dar ma stii ca-s diplomat. Zi mersi ca nu-s ca Mitrea. Ala te-ar fi asfaltat!

Leave a Reply

