Zilele Recoltei in Copsa Mica

Poate unii stiu ca ieri in 27 sept a fost ziua recoltei,care a fost la fel de saracacioasa precum si recolta de anul acesta….crezand ca aceasta zi este organizata ca acum un an am coborat si eu impreuna cu niste prieteni sa vedem ce se intampla.Cand am ajuns in piata(acolo se tin tot felul de festivaluri)erau vreo 10 persoane maxim si o scena pe care nu era nimeni decat 2 boxe si o statie.Deci prin concluzie aceasta zi a recoltei a fost…..nasoala…..fata de anii trecutii…..eu cred k din cauza secetei!!!
Ps:scuze ca nu am pus si poze,dar nu am avut cu ce le face.

One Response

  1. Salut –

    Am trecut site-ul Mazemania de azi la o noua adresa: http://www.mazemania.ro Poti face te rog modificarea necesara si pe blogul tau? Mersi

    Calin Blaga

Leave a Reply

