Cat de “bine” procedeaza politia

Eu cand eram mic imi doream sa ma fac politist,dar cand am crescut si am vazut cata prostie zace in acesti oameni numiti politisti….m-am razgandit.Aseara,in aceasta vacanta plictisitoare,eu si niste prieteni ne-am adunat sa mergem sa aruncam de cateva ori la cos.UNDE ?!?!?!? Deoarece in Copsa nu sunt spati amenajate pentru asa ceva am mers in curtea scolii generale.Nu dupa mult timp si-au facut aparitia si politisti comunitari.Acestia ne-au luat la rost…ce cautam noi acolo.Si asa au dat vina pe noi si pentru alte lucruri care nu s-au intamplat aseara si SIGUR nu am fost noi vinovati.

Domnilor politisti decat sa va luati de copiii care se joaca in curtea scoli…mai bine vati lua de aia care fura capacele de canal,dar nu cred ca aveti curaju!

Domnule primar cum ati putut lua acea masina sa stropiti pomii noaptea, ati putea sa faceti si un teren de baschet…care nu este foarte greu de facut…..sau un parc cu banci si spatiu verde…….

PS:locuiesc in copsa mica ca sa stiti despre ce politie este vorba si nu uitati sa cititi si de aici

One Response

  1. frate ai dreptate!! se ia de lume acare mananca seminte si arunca cojile pe jos, si de Ionita (cu caruta, care baga calul in restaurant) nu ii face nimica, vine Ionita linistit, bate 2-3-4 etc oameni cat vrea el, vine politia comunitara si da verdicatul “domn’le, nu avem ce sa ii facem”!. Spuenti si voi..e drept?….pana o data cand filmez si ii dau la PRO TV, serios ma jur..si apoi sa ii vad! Desigur personajele sunt pur fictive, numele folosite nu sunt corecte, tot ce am zis este o minciuna gogonata!

Leave a Reply

