Afla parola de mess:))

Am gasit pe un site de filme(nu dau nume) pe o pagina…..un articol de genul celui care urmeaza:
-Afla parola de mess:
Cu acest serviciu oferit de mine poti afla parola de id-uri de yahoo messenger
De ce este necesar sa va scrieti corect datele voastre pe care vi le cer??Deoarece asa sunt sigur ca exista acel id de la care s-a comandat aflarea parolei unui alt id si nu mai trebuie sa verific atata in baza de date de la yahoo!!!
Va multumsc ca folositi acest serviciu oferit de mine!!
Parola ceruta va ajunge la d-neavoastra in maxim 24 de ore!!Atentie asta daca ati completat corect acele chenare!!!

Mail-ul tau *:
Parola de la id *:
Id-ul la care vrei sa-i aflii parola *:
Transmite-tii ceva victimei *:
Deci prin urmare,tu ii trimiti lui parola ta de mess.Cea mai mare prostie este sa crezi in asa ceva….nu stiu….dar nu cred ca cei de la yahoo au un sistem asa de slab incat sa fie o parola sparta asa usor…
CONCLUZIE:Nu este prost tipu cu site-ul,este prost cel care crede!!!!(Parerea mea!!!)

4 Responses

  1. am nevoie de ajutorul tau miam facut un id sebyardelean si nu ii mai stiu parola

  2. sebastian vreau sa iti spun ca o parola de mess nu prea merge sparta….cel puntin eu nu stiu sa sparg parole de mess.Ceea ce am scris eu mai sus e un model de “tzapa”.multi sunt prostiti cu asa ceva. cel mai bine este sa iti faci alt id

  3. ce frajeala

  4. ce vrajeala=))

Leave a Reply

